Aalborg Kommunenetværk
Aalborg kommunenetværk fra venstre: Mona Jensen, Laila Iversen, Stinne Nue, Karina Hermann Nielsen, Annette Brix Ottosen og Michael Claesen.
Foto: Inge-Marie Krøier

Kom og deltag - opfordrer Aalborg kommunenetværk

Her kan du læse nyt fra Aalborg kommunenetværk som glæder sig til at møde andre FOA-kolleger til det kommende arrangement med Jan Hoby som er næstformand i Landsforeningen for Socialpædagoger. Han vil blandt andet fortælle om vigtigheden af arbejdsfællesskaber.

Efter en god sommer er vi i netværksledelsen atter trukket i arbejdstøjet. Desværre måtte vi aflyse vores planlagte valgmøde i maj, grundet for få tilmeldinger, men vi er klar med et nyt arrangement i efteråret.

Den 22. oktober 2019 har vi fornøjelsen af at byde velkommen til oplægsholder Jan Hoby. Han vil fortælle om vigtigheden af arbejdsfællesskaber, og den betydning det har for vores arbejdsmiljø. Har du og dine kolleger endnu ikke tilmeldt jer, så er det nu I skal slå til – vi glæder os til at se jer!

Læs mere om foredraget med Jan Hoby og tilmeld dig her

Til årets nytårskur gav deltagerne os mange gode bud på aktiviteter De er læst igennem og alle forslag er fordelt, og da en del af dem var fagrelaterede, har vi givet dem videre til faggruppenetværkene. De øvrige forslag tager vi med i overvejelserne, når vi planlægger arrangementer for det næste år.

Sæt kryds i kalenderen
Vi glæder os til at se jer til den kommende nytårskur, som vi snart går i gang med at planlægge. Nytårskuren holdes den 23. januar 2020.

Mange Hilsner

Netværksledelsen Aalborg kommunenetværk