Er du ikke meldt ind inden 1. februar 2024, så har du IKKE mulighed for at modtage evt. konfliktunderstøttelse

Konfliktunderstøttelse kræver medlemskab inden 1. februar 2024. Indmeld dig og få Gavekort

Konfliktunderstøttelse kræver medlemskab inden 1. februar 2024

Sammen gør vi forskellen - det er FOAs slogan. Vi håber, at du også føler det sådan. Vi vil gerne have, at alle er med i vores fagforening, så vi kan kæmpe for bedre vilkår.

Arbejder du inden for FOAs overenskomstområde, og endnu ikke er blevet medlem, opfordrer vi dig til at komme med på holdet. Som medlem af FOA kan du stemme "ja" eller "nej" til den nye overenskomst i 2024, og dermed få stor indflydelse. Som medlem kan du også få del i konfliktunderstøttelse, hvis et flertal af medlemmerne stemmer "nej" .

Hvis du ikke er meldt ind inden 1. februar 2024, så har du IKKE mulighed for at modtage evt. konfliktunderstøttelse. Derfor er det nu, du skal blive organiseret i en OK-fagforening – nemlig FOA, hvis du arbejder under vores overenskomst.

Du kan indmelde dig her eller ringe til FOA Midt- og Vestjylland på 46971414 og få hjælp til indmeldelse i FOA.

I perioden 1. november til 1. februar 2024 får alle nye medlemmer, der indmelder sig via hjemmesiden eller telefonisk, et gavekort til Coop på 250 kr. Gavekortet modtages efter betaling af 3 måneders kontingent.