Få rabat med FOA Fordel hos PenSam samt et gavekort til Hjem-IS

Bliver du kunde med FOA Fordele i PenSam Forsikring eller PenSam Bank inden den 31. august 2022, så byder PenSam dig velkommen med is til hele din familie.

Det er nemt for dig at få FOA Fordele i enten PenSam Bank eller PenSam Forsikring. Fordi du er medlem af FOA, kan PenSam tilbyde dig kvalitetsprodukter til nogle af de billigste priser.

Så få en snak med PenSam og hør, hvad de kan tilbyde dig. Det eneste du skal gøre er at bestille et telefonmøde. Det kan du gøre her, og så ringer PenSam til dig. Vælger du at blive kunde, så byder PenSam dig velkommen med et gavekort til Hjem-IS på 250 kr.

Det med småt:
Bliver du i perioden fra den 1. juni 2022 til den 31. august 2022 ny kunde med FOA Fordele i PenSam Forsikring eller PenSam Bank, så byder PenSam dig velkommen med et gavekort til Hjem-Is på 250 kr. For at få gavekortet, skal du have accepteret tilbud på dine forsikringer eller accepteret at blive kunde i PenSam Bank i perioden 1. juni 2022 til 31. august 2022. Tilbuddet gælder ikke eksisterende kunder.