Se hele videodagbogen i artiklen

Overenskomst i fuld gang: Din opbakning er vigtig!

Trods modstand er der god fremdrift i forhandlingerne om de nye overenskomster for offentligt ansatte, lyder meldingen fra FOAs formand, Mona Striib, midtvejs i forhandlingerne.

Fredag vil FOA være midtvejs i organisationens egne forhandlinger med såvel kommuner som regioner. Midtvejs er også de fælles forhandlinger på tværs af organisationerne i Forhandlingsfællesskabet, som FOA har rejst en lang række krav sammen med over for arbejdsgiverne. Og i en status fra FOAs formand, Mona Striiib, lyder meldingen, at der er god fremdrift i forhandlingerne om de mange krav, der er rejst på medlemmernes vegne.

” Vi har stillet rigtig mange krav på jeres vegne. Også krav, hvor Vi støder på kanten hos kommunerne og regionerne. Men vi holder ved og vi holder ud,” siger formanden i sin seneste videodagbog.

”Husk at følge med. Husk at bakke op. Det er vigtigt, at vi står sammen om vores overenskomstforhandlinger,” lyder det

Se hele videodagbogen, hvor Mona Striib også kommer med en klar opfordring til medlemmerne.