Vind en attraktiv adventskalendergave

I FOA Århus adventskalender kan FOA Århus-medlemmer hver uge op til jul vinde en attraktiv adventskalendergave, hvis de svarer rigtigt på et spørgsmål om OK21.

Vær med i FOA Århus adventskalenderkonkurrence, hvor FOA Århus-medlemmerne i forbindelse med de fire søndage i advent kan svare på spørgsmål om OK21. Der er ingen tilmelding. Fagforeningen udsender alle fredage op til de fire søndage i advent en mail til alle medlemmer, som har oplyst fagforeningen om deres mail og ikke har frabedt sig den type henvendelser. Mailen giver selvfølgelig mulighed for, at man kan sige nej tak til flere adventskalendermails.

I hver af de fire mails kan man se ugens adventskalendergave. Hver mail indeholder også et spørgsmål om OK21, og der vil være mulighed for at findesvaret med udgangspunkt i FOAs temaside om OK21, som er her.
Interesserede skal så maile deres svar til adventaarhus@foa.dk inden den efterfølgende tirsdag kl. 12.

Blandt de rigtige svar trækker FOA Århus tre vindere, der alle får ugens adventskalendergave. Vinderne får direkte besked.

Første søndag i advent er 29. november, så interesserede kan holde øje med deres mail fredag d. 27. november, hvor FOA Århus udsender den første adventskalendermail. Svaret på det første spørgsmål skal være sendt til adventaarhus@foa.dk inden tirsdag d. 1. december kl. 12.