Kampvalg om formandsposten i Teknik- og servicesektoren
I Teknik- og servicesektoren genopstiller sektorformand Bente Mikkelsen, og her stiller også sektornæstformand Kristian Gadegaard Mohr op til formandsposten.

Kampvalg om formandsposten i Teknik- og servicesektoren

Der er snart årsmøder i FOA Århus fire sektorer, og i Teknik- og servicesektoren stiller to kandidater op til formandsposten.

FOA Århus fire sektorer samler hver især beslægtede faggrupper, og i år er sektorformændene på valg for fire år.

De andre sektorer er Social- og sundhedssektoren, Pædagogisk Sektor samt Kost- og servicesektoren. Her genopstiller alle de nuværende sektorformænd, og der er ingen modkandidater til sektorformandsposterne.

Årsmøderne i Social- og sundhedssektoren samt Teknik- og servicesektoren bliver holdt 5. november. Der er fælles spisning og derfor en tilmeldingsfrist, som er 29. oktober. I Pædagogisk Sektor samt Kost- og servicesektoren bliver årsmøderne holdt 7. november, og her er tilmeldingsfristen 31. oktober.

Læs Bente Mikkelsens præsentation her

Læs Kristian Gadegaard Mohrs præsentation her

Læs mere om årsmødet i Social- og sundhedssektoren og tilmeld dig her

Læs mere om årsmødet i Pædagogisk Sektor og tilmeld dig her