Sæt X'er i kalenderen

I efteråret er der sæson for sektorgeneralforsamlinger i FOA Vest

Du har mulighed for at komme til generalforsamling mandag 10. oktober 2022 klokken 18.00 i Pædagogisk Sektor.
Den finder sted i FOA Vests lokaler i Frodesgade 125a.
Emner, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes skriftligt til formanden senest to uger før generalforsamlingen. Dog skal forslag til kandidater som formand og næstformand være formanden i hænde senest fire uger før generalforsamlingen. Forslag kan sendes til hebt@foa.dk
På grund af formands-skifte i valgperioden er både formand og næstformand på valg ved denne generalforsamling - De vælges begge for den resterende del af valgperioden. Det vil sige, at formand Heidi Bergholt Thomsen er på valg frem til 2024 og næstformand Tenna Holmgaard er på valg til 2026. Både Heidi og Tenna stiller op til genvalg.
Valg af formand og næstformand foregår ved en urafstemning blandt sektorens medlemmer.

Sæt X i kalenderen tirsdag 11. oktober 2022 klokken 17.00, når Social- og sundhedssektoren holder generalforsamling i FOA Vests lokaler, Frodesgade 125a.
Emner, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes skriftligt til formanden senest to uger før generalforsamlingen. Det kan ske til mabj@foa.dk.

Tirsdag 25. oktober 2022 klokken 17.00 holder Kost- og servicesektoren generalforsamling i vores lokaler i Frodesgade.

Emner, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes skriftlig til formanden senest to uger før generalforsamlingen. Dog skal forslag til kandidater som formand og næstformand være formanden i hænde senest fire uger før generalforsamlingen. I kan sende forslag til Susanne Johannsen på sujo@foa.dk
På dette års generalforsamling er der valg til formandsposten i sektoren. Valg af formand foregår ved en urafstemning blandt sektorens medlemmer. Formanden vælges for fire år.

Teknik- og servicesektoren holder generalforsamling torsdag 27. oktober 2022 klokken 18.00 i FOA Vests lokaler i Frodesgade 125a. Det er med spisning.

Emner, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes skriftlig til formanden senest to uger før generalforsamlingen. Dog skal forslag til kandidater som formand og næstformand være formanden i hænde senest fire uger før generalforsamlingen. Forslag kan sendes til jik@esbjergkommune.dk
På dette års generalforsamling er der valg til formandsposten i sektoren. Valget foregår ved en skriftlig afstemning blandt de fremmødte på generalforsamlingen. Formanden vælges for en fire-årig periode.