FOA Ungdom Sydfyn

I FOA Sydfyn har vi gennem mange år haft tradition for at have et ungdomsudvalg, da vi vægter de unges mening højt og gerne vil give dem indflydelse på afdelingens udvikling og tiltag. Ungdomsudvalget har deres egen plads i afdelingsbestyrelsen og bliver involveret der hvor udvalget byder ind. De har mulighed for at lave en masse fede aktiviteter og arrangementer for unge medlemmer under 31 år.

MEN...

Den 2. september fra. Kl. 16.30-18.00 holder ungdomsudvalget ekstraordinær generalforsamling, hvor de indstiller til generalforsamlingen at udvalget sættes på pause – dette da det nuværende udvalg ikke har kunne rekruttere nye udvalgsmedlemmer og ikke selv ønsker at fortsætte i udvalget af forskellige årsager.

Både FOA Sydfyn og ungdomsudvalget synes det er ærgerligt at udvalget ikke kan fortsætte – SÅ, hvis du er under 31 år og vil vide mere om FOA Sydfyn Ungdom, så mød op den 2. september, du har fået en invitation på mail med et tilmeldingslink.

De bedste hilsner

FOA Sydfyn og ungdomsudvalget