Kom til Årsmøde i Sundhed og servicesektoren, Louise Brandstrup

Sundhed og service holder årsmøde, og vi er i fuld gang med planlægningen til kampagneugen. I år fokuseres på psykiatri og bosteder.

Kære Alle

Så er vi trådt ind i efteråret, og dermed også, ifølge afdelingens love, det kvartal hvori der skal holdes Årsmøde i sektoren.

Vi håber at se så mange som muligt d.1/11 kl.1730 på Hotel Christiansminde, til en spændende aften.

Indkaldelse og Dagsorden kan ses her, hvor du også kan tilmelde dig.

I sektoren har vi arbejdet intenst med sparring til medlemmer og tillidsvalgte om krav til overenskomstforhandlinger i 2018.
Temaerne er lavt løn og ligeløn, og vi ser spændt fremad til de kommende forhandlinger, hvor afdelingen selvfølgelig opdaterer løbende på status.

D. 5. oktober afholdtes Regionsmesterskaberne i Skills SOSU, på SOSU Fyn Odense. Svendborgskolen havde desværre ikke deltagere med, og vinderne blev Clara Sørensen og Jeanette Larsen fra SOSU Fredericia-Vejle- Horsens. De går videre til DM i Skills, som afholdes 18.-20. januar 2018 i Messecenter Herning.

FOA Afholder kampagneuge i uge 46, i afdelingen er det spredt til 44-45-46, og sektoren har valgt at fokusere på psykiatri og bosteder, i tråd med fokus på arbejdsmiljø på området.
Det betyder selvfølgelig ikke at andre er udelukket fra arbejdspladsbesøg, og har du lyst til at vise din arbejdsplads frem til Sundheds- og servicesektoren i FOA Sydfyn,
så tag bare fat i os.

Louise Brandstrup