FOA-Camp/Folkemøde 2020

Kære deltager på FOA-campen i forbindelse med Folkemødet på Bornholm

FOA og de øvrige fagforeninger i fagbevægelsen har besluttet ikke at deltage i Folkemødet på Bornholm her i Juni måned.
Vi finder det vil være uforsvarligt at samle 35-40.000 mennesker dagligt på et meget lille område, som byen Allinge er, selvom vi selvfølgelig håber på, at Danmark til den tid, gradvist er begyndt at åbne op.

Den beslutning får selvfølgelig også konsekvenser for vores FOA-Camp på Sandvig Familiecamping, som gennem alle årene jo netop har været kendetegnet ved fællesskab, fælles morgenmad og komsammener i fællesteltet.

Dette kan vi ikke gøre i år, men vi har besluttet, at du alligevel skal have muligheden for at komme og sammen med din familie altså at holde ferie på Sandvig Familiecamping og hver morgen kunne hente din friskbagte morgenmad i receptionen og ikke mindst nyde den fantastiske beliggenhed og den hyggelige stemning på pladsen.

Det bliver således mere ferie end Folkemøde.

Vi er opmærksomme, at vi hver især reagerer meget forskelligt i den situation vi er i, og derfor er det selvfølgelig helt op til dig, om du ønsker at gøre brug af din plads. FOA giver fortsat tilskud til transport og du deltager på samme vilkår, men må undvære selve Folkemødet, i den form vi kender.

Vi vil gerne bede dig om så hurtig som det er muligt og inden udgangen af april måned om at bekræfte din deltagelse eller afmelde din deltagelse. Hvis du melder fra, så får du betalingen for morgenmaden retur.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på et af følgende numre:

Tlf. 26 72 31 72 Michael Hæstrup/ mihs@foa.dk vedr. selve opholdet

Tlf. 46 97 22 50 Tina Aagesen/ taa001@foa.dk