Kommende aktiviteter

Kursus- og Aktivitetsudvalget kan melde - næsten - udsolgt på vores tur til Odense Zoo den 18. april, og kigger derfor allerede fremad mod de kommende måneder.

Tirsdag den 1. maj

Vi har allerede tidligere annonceret afdelingens festlige 1. maj arrangement, hvor vi kl. 9.30 fyrer op under dagen med en lækker brunch, garneret med tonerne fra byens bedste hornorkester samt en aktuel og vedkommende tale v. afdelingsformand Nina Skov-Lauridsen. Kl. 11.45 starter vi i optog med de røde faner gennem byens gader for at slutte os til LO Fyns arrangement i Kongens Have.

Torsdag den 3. maj

Vi kan som noget nyt tilbyde 30 medlemmer nedenstående mini-kursus:

Tilplant dine krukker

Tid: Torsdag d. 3/5 kl. 17.30-20.00

Sted: Gartneren i Nonnebo, Gartnervænget 1, 5550 Langeskov

Pris: Gratis

Kom med på rundvisning i Erhvervsgartneriet, derefter arbejdes med tilplantning af forårskrukker under vejledning af instruktør. Medbring gerne dine egne krukker. Jord og planter kan købes i Gartneriet til rimelige priser.

Torsdag den 10. maj

Udvalget har også tidligere informeret om, at FOA igen deltager til årets Eventyrløb d. 10. maj. Vores hold tæller i år 109 løbere. Medlemmer som har lyst til at kigge forbi FOAs telt på pladsen, kan indtil 20. april komme ind i afdelingen og hente et sæt billetter til pølser/drikkevarer.

Udvalget vil også allerede nu annoncere to spændende arrangementer i juni måned.

Torsdag den 7. juni har vi reserveret 50 pladser til musicalen ”Midt om natten” i Odeon.

Vi mødes ved indgangen til Odeon, hvor Helle fra udvalget vil stå med en FOA-paraply. Her vil I få udleveret billetter til forestillingen. Som en del af aftenen, vil der blive serveret et glas bobler i pausen.

Prisen for at deltage i dette arrangement er kr. 375 for medlemmer, og der er mulighed for at tage en ledsager med for kr. 675.

Lørdag den 16. juni.

Aktivitetsudvalget har siden efteråret arbejdet med en bustur denne dato.

Vores forårstur går denne gang – desværre ikke til folkemødet på Bornholm, da det ikke er muligt at få en bus med færgen. (Vi har allerede bedt vores busselskab om at sørge for transport til Folkemødet i 2019.)

Udvalget har i stedet besluttet at drage den modsatte vej, og har arrangeret en tur til Moesgård Museum ved Aarhus. Her vil vi få en guidet tur gennem museets nyeste permanente udstilling om middelalderen, som vil give os et rigt indblik i vores fortid. Efter ca. 3 timer på museet går turen videre til Aarhus, hvor der er mulighed for på egen hånd at se nærmere på byen.

Pris for medlemmer kr.180, en ledsager kan komme med for kr. 330.

Som altid: tilmelding og mere info i arrangementskalenderen på FOA Odenses hjemmeside