Pride med fagbevægelsen 17. august. T-shirts til de hurtige!

Vi hylder mangfoldigheden!

De seneste år har Fagbevægelsens Hovedorganisation deltaget samlet i såvel Pride Square som i paraden, og igen i år vil vi samle indsatsen under det fælles OK-mærke, der til lejligheden er iklædt regnbuefarverne.

Copenhagen Pride optoget starter fra Frederiksberg Rådhus og ender på Københavns Rådhusplads. Vi går sammen for at hylde den mangfoldige arbejdsplads. Alle er velkomne til at deltage.

Skal man tilmelde sig paraden? – Nej mød blot op 😊

FOA har i år indkøbt 70 T-shirt, og regnbue-keyhangers med OK, FOA og de andre medlemsorganisationers logo i regnbuefarver, som bliver uddelt efter først til mølle-princippet. Hvordan får du fingrene i en T-shirt? Det er meget nemt – du sender en mail til Pia Heidi (phni@foa.dk). Mærk den: Prideparade - og skriv navn – og om du er en størrelse S-M-L-XL-2XL. Hvis du er så heldig at være blandt de 70 første og får en T-shirt – (ikke mindst i rigtig størrelse) - så får du T-shirten udleveret ved rutestart, vi mødes 12.30, med afgang ca. kl. 13.

Har du ikke mulighed for at deltage på dagen, har du mulighed for at finde T-shirt og keyhanger på Dansk Metals webshop

Se mere her: https://www.paradetilmelding.dk/

Følg evt. med på:  https://www.facebook.com/events/350080722349928/?ti=icl