Breve fra din a-kasse

Vi begynder snart at sende endnu flere breve til dig digitalt til din indbakke på vores hjemmeside.

Har du været, eller er du ledig, kan du allerede nu se dine udbetalingsmeddelelser i ’Min indbakke’ påfoa.dk/Min-indbakke. Du har måske også tidligere fået brev om feriedagpenge i din indbakke.

Nu sætter vi strøm til en større del af vores breve til dig i stedet for at sende brevene med posten. Det bliver en løbende proces, hvor vi begynder med udvalgte breve. Derfor vil du i en periode både få breve fra os i indbakken på hjemmesiden og med posten, inden vi på sigt sender alle breve til din indbakke. Vi vil på et senere tidspunkt også sende breve fra fagforeningen ud via hjemmesiden.

Få mere information, når du logger dig ind
Når du logger dig ind første gang fra december 2016/januar 2017 vil du blive mødt af en tekst, hvor du bliver informeret om den digitale postkasse. Her har du også mulighed for at se, hvilke kontaktdata vi har på dig.

Det er meget vigtigt, at vi har de rigtige kontaktdata på dig, da du jo ellers ikke vil få besked på, at der er post til dig. Da du har pligt til at læse din digitale post – ligesom du har pligt til at læse de breve, vi sender - er det vigtigt, at vi altid har din korrekte e-mail eller mobiltelefonnummer, så du kan få en besked, når der er brev til dig i din indbakke på foa.dk. Du kan altså se og evt. rette dine kontaktdata ved at klikke på Mit FOA i øverste højre hjørne af foa.dk og derefter ’Mine personoplysninger’.