3 vil være FTR

Ved fristens udløb for opstilling af kandidater til valget af FTR i SÆH-området i Hjørring Kommune havde 3 meddelt at de ville stille op!

Tirsdag den 31, oktober kl. 24.00 udløb fristen for at meddele sit kandidatur til en af de 2 poster som FTR for FOAs medlemmer i Sunheds-, ældre- og handicapområdet i Hjørring Kommune.

Forud havde FTR Kirsten F. Hauge meddelt at hun ikke stillede op til at blive genvalgt til FTR-posten.

3 havde meddelt deres kandidatur, og det er nuværende FTR Louise Djernæs, der altså genopstiller til valget, og så har 2 tillidsrepræsentanter meddelt at de stiller op - Elsebeth Nielsen, der er valgt TR i hjemmeplejen Hjørring syd og Maibritt Jensen, der er valgt TR på Svanelundbakken i Hjørring.

Louise Djernæs                    Elsebeth Nielsen                 Maibritt Jensen

Med 3 opstillede kandidater vil der være kampvalg om de 2 FTR-poster og det sker på et møde blandt alle tillidsrepræsentanterne i SÆH-området i Hjørring Kommune - tirsdag den 14. november 2017 kl. 14.00. Mødet foregår i FOA Vendsyssel.

Når de 3 FTR-er valgt følger valgene af TR på alle arbejdspladserne.

Hvis du klikker på terningen herunder kan du se hvornår og hvor valgene på de enkelte arbejdspladser og din arbejdsplads finder sted!

Du kan følge valgene på de enkelte arbejdspladser. Vi opdaterer hver morgen (hverdag) efter valgene på hvem der blev valg til tillidsrepræsentant (TR) og -suppleant TRS - i den takt vi får tilbagemeldinger fra de valgte TR. Ved at klikke på den næste terning kan du følge med i hvemd er bliver valgt!

Hvis du vil læse mere generelt om valget af FTR, TR og TRS SÆH-området i Hjørring Kommune klikker du på linket herunder

Lagt på den 01.11.2017