Kåring Årets TR 2021
TR Inge Grud Madsen og de øvrige nominerede til årets TR på scenen i DRs koncerthus

Fejring af årets TR 2021

TR Inge Grud Madsen fra Bakkegården i Randers var blandt de 5 nominerede ud af alle landets TR på tværs af faggrupper, da Ugebrevet A4 den 25. november kårede årets TR ved en stor fejring i DRs koncerthus.

Forbundet havde inviteret repræsentanter fra afdelingen med til kåringsfesten i København. Den endelige vinder blev ikke Inge Grud Madsen, men Forbundet præmierede vores TR med en gave til TR og kollegerne.

Kort før jul overraskede sektorformand Inge Rasmussen fra Social- og sundhedssektoren Inge og kollegerne på Bakkegården med gaver og lagkage.

Lagkage

Gaven var en skulptur, der hedder ”Sammen når vi længst”. Den er lavet af kunstneren Palle Mernild, og er tænkt som en hyldest til det gode sammenhold. Den viser, hvordan personerne ved fælles hjælp forsøger at nå deres fælles mål på toppen af et højdedrag – muligvis med nye mål forude - ”Det er ligesom os”, udbrød en af kollegerne, da Inge pakkede skulpturen ud.

Inge Grud Madsen

Skulpturen skal nu stå i opholdsrummet som det synlige bevis for, at Inge Grud Madsen var blandt de nominerede som årets TR 2021.