Pluskort - nyt kort - samme gode rabatter og tilbud.

Brug pluskortet i mere en 1.300 butikker og webshops

I oktober 2019 blev LO Plus til PlusKort. Efter LO og FTF dannede den nye fælles hovedorganisation FH – passede navnet LO Plus ikke længere til os, da vi er et gratis medlems-, fordels- og rabatkort for alle fagforeninger, som har tilsluttet sig fordelsprogrammet, under det nye FH.

Det tidligere LO Plus blev stiftet tilbage i juli 2004 på initiativ af det tidligere LO, som nu ejes af FH og forbundene i fællesskab. PlusKort er en selvstændig virksomhed, der giver ca. 750.000 fagforeningsmedlemmer adgang til PlusKort, og de mange fordele og kontante rabatter, der er knyttet til kortet. PlusKort kan benyttes i mere end 1.300 butikker og webshops landet over.

Fagbevægelsens Fordelsprogram A/S (tidligere LO Plus A/S) er selvfinansierende, og får sine indtægter gennem provision og bidrag fra samarbejdspartnerne, der er med i programmet. Det er nødvendigt for at dække omkostningerne til at drive, administrere og udvikle medlemsfordelene.

Pluskortet er personligt og indeholder dine faglige medlemsdata. Ud over at indeholde dine medlemsinformationer giver kortet dig også adgang til en lang række rabatter og fordele.

Der findes også en PlusKort App
Har du mistet dit PlusKort, kan du altid få det på din smartphone med PlusKort app'en.