Info-møde for køkkenmedhjælpere

Kom til Info-møde for køkkenmedhjælpere i børneinstitutioner - fredag 12. november kl. 14.30-17 i KLS

Det er nu i efterårskolde november, at slaget skal slås om den kommunale frokost-ordning.

Regeringen vedtog i sommer, at samtlige forældrebestyrelser inden årets udgang skal beslutte, om deres institution ønsker en kommunal frokost-ordning eller ej.

Så det er nu, du skal på banen og fortælle, hvorfor man som forældrebestyrelse skal beholde dig som medarbejder på institutionen af hensyn til børnenes mad. Du skal ud og sælge dig selv, den pragtfulde mad som du serverer for deres børn - og hvilken fantastisk indflydelse du har på ungernes madvaner her og nu og laaannggt ud i fremtiden.

Jeg er sikker på, I alle kan fortælle om en ret, som børnene med stort velbehag sætter til livs i institutionen - og som det ikke er muligt for forældre at få deres unger til at spise derhjemme!

Jeg véd en del af jer er utrygge i denne tid og gør jeg nogle tanker om jeres fremtidige arbejdsvilkår. Jeg og vi vil derfor gerne invitere dig ind i din fagforening KLS til et info-møde - hvor du kan få svar på alle de spørgsmål, du måtte have om ’børne-kokke’ nu og i fremtiden. Kom til info-mødet fredag 12. november kl.14.30 -17 her i KLS i Smallegade 14, lige over for Frederiksberg Rådhus.

Tilmeld dig enten via mail ymyb@foa.dk - sms 21 92 58 17 - eller ved at ringe KLS på 4697 1500 senest onsdag 10. november. Husk at opgive dit fulde navn samt cpr.nr. ved tilmeldingen.

Vel mødt, ses vi på fredag?

Mimi Bargejani