Medlemsarrangement: Dennis Kristensen fortæller om sin tid i fagbevægelsen

Kursusnummer: 9999-19-48-11
Tid: til
Sted: FOA 1, Vilhelm Thomsens Allé 9, Valby
Målgruppe: FOA 1's medlemmer + 1 ledsager pr. medlem.
Ledige pladser 76
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

TILMELD HER

Kom og hør historierne - Dennis Kristensen fortæller om sit liv og virke i fagbevægelsen og det politiske spil

Dennis Kristensen er kendt af de fleste for sin karisma, skarpe tunge og vid - og ikke mindst hans evne til at fortælle historier. Kom og hør ham fortælle om kampe og sejre gennem årene.

Dennis Kristensen er tidligere forbundsformand for FOA og tidligere formand i FOA 1. Mandag den 26. august vil han inddrage os i sin lange karriere indenfor fagbevægelsen og i de kampe, der har været i årenes løb. Mon ikke han kommer ind på overenskomstforhandlingerne i 2018, hvor han af mange blev udråbt som skurk, men egentlig var den, der fik forhandlingerne i hus med store gevinster til fordel for lønmodtagerne?

En mand, der har sat sit fingeraftryk på fagbevægelsen og velfærds-Danmark
I 1977 blev Dennis tillidsmand og klubrepræsentant for portørerne på det daværende Herlev Amtssygehus. Derefter gik det slag i slag for den hårdtarbejdende tillidsrepræsentant, der fik bestyrelsesposter og blev afdelingsformand både i det gamle KSO og herefter i FOA 1. Til sidst sluttede han af som indflydelsesrig forbundsformand i FOA, hvor han var med til at på virke de politiske dagsordener til fordel for lønmodtagerne og velfærds-Danmark.

Medlemsarrangement med lækker buffet og kig ind i maskineriet

Vi glæder os over at kunne invitere dig til en spændende aften med en af de seneste års mest indflydelsesrige og omdiskuterede personligheder indenfor fagbevægelsen. Dennis Kristensen giver et interessant kig ind i det politiske spils maskineri - og i fagbevægelsen arbejde.
Vi byder fra start på en lækker buffet samt kaffe, the og vand. Du er velkommen til at tage en ledsager med.

Fakta

Arrangement: Dennis Kristensen fortæller om sit liv og virke i fagbevægelsen og det politiske spil.

Dato og tid: Mandag den 26. august kl. 17-20.

Sted: FOA 1, Vilhelm Thomsens Alle 9, 2500 Valby. Indgang i gavlen.