CV

CV'et er en systematisk oversigt over dine personlige data.

Formålet er at give modtageren et grundlag for at vurdere dine faglige og personlige kompetencer i forhold til den ledige stilling. CV’et skal tilpasses hver enkelt ansøgning.

CV’et skal fremhæve ”det vigtige” i din erhvervserfaring og indeholde dine uddannelser, erfaringer, interesser samt kompetencer og kvalifikationer.

Det skal helst ikke være for langt max. fylde 2 A4 sider. Det skal være pænt sat op og uden stavefejl eller forkerte navne. I Word kan du finde skabeloner til layout, så dit CV kommer til at se godt og professionelt ud.

Tips til dit CV

Personlige oplysninger:

Navn, adresse, tlf.nr., e-mail, fødselsdato, civilstatus og børn, evt. kørekort

Erhvervserfaring:

Tidligere ansættelsessteder, herunder jobfunktion, organisatorisk placering, ansvarsområder, (ledelse) og opnåede resultater

Uddannelse(r):

Afsluttede uddannelser

Efteruddannelse

Kurser

Sprogkundskaber

Sprog og niveau (skrift/tale/forhandlingsniveau)

It-kendskab