NemID nøgleapp kan downloades i App Store og Google Play
NemID nøgleapp kan downloades i App Store og Google Play - så bliver det lettere at tilmelde sig aktiviteter i FOA Nordjylland!

Benyt altid NemID, når du tilmelder dig aktiviteter i FOA

Fremover kan du kun tilmelde dig møder og aktiviteter i FOA, hvis du benytter NemID. Den væsentligste grund er, at NemID bedst beskytter dig som person. Alle andre metoder er ikke nær så sikre, og derfor er NemID at anbefale som den sikreste måde.

Beskyt dit cpr-nummer – brug NemID
Med indførslen af NemID skal du som FOA-medlem IKKE huske på en særlig FOA-adgangskode og det er ikke kun FOAs foretrukne men mange andre anbefaler også NemID.

Skal du eksempelvis tjekke din løn, så sker det også via E-boks som kræver NemID. Benytter du NemID er du som medlem sikker på, at ingen andre får fat i netop dit cpr-nummer. NemID betyder øget datasikkerhed, og vi kan være sikre på, at kun FOA Nordjyllands medlemmer tilmelder sig lokale aktiviteter.

Gør NemID til din ven med nøgleapp
Med en NemID nøgle app får du let adgang til borger.dk, e-boks eller Mit Foa, og der er udviklet en app til både IPhone og Android-telefoner.

NemID nøgleapp bruges som supplement til NemID nøglekortet og du skal beholde dit nøglekort for det tilfælde, at du mister din telefon eller ønsker at tilgå tjenester, der ikke understøtter nøgleapp.

Har du som medlem været logget på én gang via FOA.dk, så har du adgang til alle de øvrige tjenester på siden. Det kan være:

• Ret persondata
  • Arbejdssted
  • Ny titel
  • Aktiviteter
  • Jobsøgning mv.

Vejledning til brug af NemID nøgleapp
Har du en smartphone og har du lyst til at hente den nye NemID nøgleapp, så er det nu blevet lettere at benytte sikker post med Mit FOA og tilmelde sig FOA Nordjyllands aktiviteter. Se nedenfor, hvor let du kommer i gang ved hjælp af en video om NemID nøgleapp: