Ret og vind iPad
Hvis du sikrer dig, at FOA har de rigtige oplysninger om dig, deltager du automatisk i lodtrækningen om en iPad.

Vind den nye iPad - se hvordan!

Nu har du mulighed for at vinde en iPad Air 2, hvis du tjekker og eventuelt retter dine medlemsoplysninger i FOA på foa.dk.

Opdateret 13. april kl. 12.30.

I FOAs medlemssystem er der en række oplysninger om dig, som vi bruger til at give dig fordelagtige tilbud og rabatter fra FOA, nyheder om dit fag, din løn og dine arbejdsforhold og anden vigtig information.

Derfor er det vigtigt, at dine oplysninger er rigtige.

Nu har du muligheden for at tjekke og eventuelt opdatere dine oplysninger direkte her på foa.dk. Hvis du gør det, deltager du automatisk i en konkurrence, hvor du kan vinde en iPad Air 2.

Sådan gør du
Kun medlemmer af FOA (fagforeningen) kan deltage. Ansatte og valgte i FOA kan ikke deltage. Det er kun muligt at deltage en gang i konkurrencen.

Brug linket nedenfor for at komme ind til siden med dine medlemsoplysninger. Du vil blive bedt om at logge på undervejs.

Når du logger på, deltager du automatisk i konkurrencen. Når du har tjekket dine medlemsoplysninger og eventuelt har rettet, så alle dine oplysninger er korrekte, trykker du ”Afslut”. Du skal også trykke "Afslut", selv om du ingen rettelser har. Du er også med i konkurrencen, selv om du ikke har rettet noget.

Præmierne
Konkurrencen kører fra 20. januar til 1. april. Vi trækker lod om 2 x 1 iPad Air 2 til en værdi af ca. 5.000 kr. pr stk.

Præmien kan ikke ombyttes til kontanter. FOA har betalt lovpligtig afgift af gevinsten.

Vinderne får direkte besked. Præmien bliver sendt til vindernes postadresse. FOA betaler portoen.

Konkurrencen sluttede den 1. april 2015. Ønsker du at rette dine personoplysninger, kan du gøre det er:

Ret personoplysninger