Særlig for tillidsvalgte

Har du talt med en elev i dag?

FOA-afdelingerne kan ikke møde eleverne i denne tid. Så afdelingerne har sendt en mail ud til eleverne. Se mailen her - og tag en snak med eleverne om den.

Her i corona-tiden kan FOAs afdelinger desværre ikke tage ud og møde FOA-elever ansigt-til-ansigt på skolerne.

Derfor har FOAs lokalafdelinger netop sendt en mail ud til samtlige elever på hovedforløbet som er medlemmer af FOA om, at FOA fortsat er her, og at de skal huske at bruge os og kontakte os, hvis de har spørgsmål til uddannelsen, eller hvis der opstår udfordringer i praktikken, særligt i denne corona-tid.

Du kan læse mailen fra FOAs lokalafdelinger til eleverne her under artiklen.

Tag en snak med eleverne

Som tillidsvalgt er du ofte tæt på FOA-elevers hverdag, og vi vil opfordre dig til at tage en snak med dem – måske om det brev, der lige er blevet sendt ud til dem.

Måske har de nogen spørgsmål, og sandsynligvis vil de have glæde af at mærke, at de har en stærk fagforening i ryggen, som kæmper for deres vilkår, og som kan hjælpe med råd og vejledning.

Møder du en elev der ikke har modtaget mailen, skyldes det enten at vi ikke ved, at vedkommende er elev, eller også skyldes det at eleven ikke er medlem, så få en snak om medlemskab af FOA og hjælp gerne eleven med at blive medlem.

Mailen til eleverne fra FOA-afdelingerne

Her kan du læse den mail, der er sendt ud til elever fra FOA Nordjylland. Bemærk, at mailen er en kopi, og at links til andre sider ikke virker i den.

Læs mailen til elever fra FOA-afdeling