Video: Vi er her for dig

Se musikvideoen fra kampagnen ”Vores aftaler. Din styrke” med musik af Sebastian, sunget af datteren Sara Grabow.

Vores medlemmer, de offentligt ansatte, de er der for andre. For os alle. Hver dag yder de en enormt stor indsats – både for den enkelte og for samfundet som helhed. De vil gerne være den hjælpende hånd for borgerne, og sikre dem en god service, uanset om det handler om børn eller voksne, unge eller ældre, mennesker med handicap eller sygdom, eller mennesker, der af andre årsager har brug for tryghed, rådgivning eller anden hjælp.

Det er i den ånd, de hver dag går på arbejde. Det er helt afgørende for at sikre og udvikle velfærden i vores samfund. Det er budskabet i en denne musikvideo, som er en del af vores kampagne ”Vores aftaler. Din styrke.” Musikken, ”Her er en Sang”, er skrevet af Sebastian og indsunget af hans datter Sara Grabow.

Afgørende for, at offentligt ansatte kan lykkes med deres kerneopgave – at yde den enkelte borger og fællesskabet som helhed den bedste service og indsats – er, at deres arbejde anerkendes som vigtigt og værdiskabende. Som en ressource frem for en udgift. Det budskab vil vi gerne sprede, og det kan du hjælpe med ved at dele videoen på sociale medier.