Arrangementer

Som medlem af FOA 1 har du mulighed for at deltage i forskellige spændende sociale og faglige arrangementer.

I FOA 1 holder vi en masse spændende arrangementer for medlemmerne. Ofte har du mulighed for at tage en eller flere ledsagere med.

Faste arrangementer

Vi holder fast i traditionerne og har et par tilbagevendende arrangementer. Der er vores nytårskur, hvor du kan netværke og sige godt nytår. Vi plejer at servere lidt snacks og tilbyder underholdning. Så er der vores 1. maj-arrangement, hvor vi har stort morgenbord, taler og levende musik. Om sommeren holder vi et hygge-arrangement med pølser og øl, og når vi nærmer os december, er det tid til den årlige juletræsfest for medlemmer og deres familier

Arrangementer i løbet af året

Vi tilbyder løbende forskellige arrangementer af social og faglig karakter. Alt fra Rundvisning på Royal Arena og biografture til debat med politikere. Her kan du se de kommende arrangementer i FOA 1. Alle nye arrangementer bliver annonceret på vores hjemmeside, i vores nyhedsbrev, i medlemsbladet Etteren og på vores facebookside.