Få en god oplevelse med TJM Forsikring

Er du under 30 år? Så har TJM Forsikring et godt tilbud til dig. Bliv forsikret inden 31. oktober 2022 og få et gavekort til Billetlugen.

Som medlem i FOA Vest, nyder du også godt af de mange gode tilbud fra TJM Forsikring.

Det er en rigtig god idé at have styr på dine forsikringer, så ikke hele dit budget vælter, hvis du kommer ud for et uheld. Det er fedt at have en indboforsikring, hvis du får stjålet din telefon. Det er vigtigt med en personforsikring, så du kan gå til tandlægen uden at skulle gå fra hus og hjem. Og det er nødvendigt at have en rejseforsikring, hvis du kommer til skade på en rejse og skal transporteres hjem.

Det koster ingenting at spørge

Du får et uforpligtende tilbud efter en snak med en rådgiver, hvor I sammen finder frem til de forsikringer, du skal bruge. Du skal nemlig hverken forsikres for meget eller for lidt. Hvis du kan bruge tilbuddet, kan du fordele betalingen over året, så du betaler en bid hver måned. Så du har overblik over dit budget.

Populære forsikringer:

• Indboforsikring

Dækker alle dine ting inkl. elektronik. Kåret til Bedst i Test.

• Personforsikring

Er en udvidet ulykkesforsikring, der dækker, hvis du kommer til skade inkl. tandskade. Kåret til Bedst i Test.

• Rejseforsikring

Vi betaler, hvis du bliver syg eller kommer til skade på ferien inkl. forsinket bagage.

Ung under 30 år? Få et gavekort til Billetlugen

Lige nu får du et gavekort på 600 kr. til Billetlugen, hvis du er under 30 år og køber forsikring inden d. 31/10-22. Hos Billetlugen kan du få fantastiske oplevelser med koncerter, sport, teater og andre events.

Link: https://tjm-forsikring.dk/ung