Ringkøbing Museum

På Ringkøbing Museum kan I dykke ned i den lokale fortid og spændende fortællinger fra Anden Verdenskrig

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Ringkøbing Museum, Ringkøbing
Målgruppe: FOA Midt- og Vestjyllands medlemmer og deres husstand

På Ringkøbing Museum kan udstillingerne spænde fra oldtiden til i går, men fællesnævneren for dem alle er Vestjylland. I kan blandt andet tage med på en rejse tilbage til livet i Ringkøbing i årene 1800-1850 og opleve Vestjyllands lille hovedstad helt tæt på gennem maleren Jesper Kirkegaards billeder, som er forstørret op til vægstørrelse. Oplev også en attrap af et af de Lancaster fly, som fløj ind over vestkysten under Anden Verdenskrig og træd ind i en rekonstruktion af den bunker, som under en storm i 2008 dukkede helt uberørt frem af klitterne ved Søndervig. Her kan I få historien om den tyske soldat, Gerhard Saalfeld, som under krigen boede i bunkeren.

15% rabat på dagsbilletter til Ringkøbing Museum.

Besøg www.ringkobingmuseum.dk  for mere inspiration og billetkøb. Benyt rabatkoden FOA202415 ved køb af dagsbilletter online og få 15% rabat. Rabatkoden skal indtastes i indkøbskurven. Billetten skal medbringes i printet form eller på mobilen.

Ringkøbing Museum - en del af Ringkøbing Fjord Museer

Ringkøbing Museum er en del af Ringkøbing Fjord Museer. Hele vejen rundt om Ringkøbing Fjord kan I opleve den vestjyske historie. Besøg vikingerne på Bork Vikingehavn, udforsk naturens kræfter i oplevelsesparken Naturkraft ved Ringkøbing, mærk historiens vingesus, når I træder ind ad døren på Kaj Munks Præstegård, eller få det fulde overblik fra toppen af Lyngvig Fyr. Oplevelserne venter bare på jer.

20% rabat på fordelskort købt online til Ringkøbing Fjord Museer. Læs mere om de forskellige typer fordelskort og dine mange fordele på Ringkøbing Fjord Museers hjemmeside www.ringkobingfjordmuseer.dk/fordelskort/  Benyt rabatkoden FOA2024KORT20, hvis du ønsker at købe fordelskort med 20% rabat.

Tilbuddet gælder kun medlemmer i FOA Midt- og Vestjylland med familie

Følgende betingelser er gældende:

● Billetterne og fordelskortene må ikke videresælges

● Koden må kun benyttes af personale/medlemmer etc.

● Rabatkoden er kun gyldig ved online køb

● Rabatkoden vil være gyldig til og med den 30. december 2024

● Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter