Abelines Gaard, Haurvig

På den gamle strandfogedgård Abelines Gaard i Haurvig kan I opleve livet ved Vesterhavet, som det var for 150 år siden.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Abelines Gaard, Haurvig
Målgruppe: FOA Midt- og Vestjyllands medlemmer og deres husstand

Skru tiden tilbage og tempoet ned! Når I træder ind ad døren på den gamle strandfogedgård Abelines Gaard ved Haurvig syd for Hvide Sande, er det som at træde ind i en tidslomme. Her er tiden skruet tilbage til livet ved Vesterhavet i starten af 1900-tallet. Tag jer tid til at gå på opdagelse i gårdens mange rum og se de mange alkover og stuer. Ved

Abelines Gaard finder I også en gammel redningsstation, hvor I kan opleve historien om det vestjyske strandingsvæsen.

Få mere information om oplevelserne på Abelines Gaard på www.abelinesgaard.dk

15% rabat på dagsbilletter til Abelines Gaard.

Besøg www.abelinesgaard.dk for mere inspiration og billetkøb. Benyt rabatkoden FOA202415 ved køb af dagsbilletter online og få 15% rabat. Rabatkoden skal indtastes i indkøbskurven. Billetten skal medbringes i printet form eller på mobilen.

Abelines Gaard - en del af Ringkøbing Fjord Museer. Hele vejen rundt om Ringkøbing Fjord kan I opleve den vestjyske historie. Besøg vikingerne på Bork Vikingehavn, mærk historiens vingesus, når I træder ind ad døren på Ringkøbing Museum, eller udforsk naturens kræfter i oplevelsesparken Naturkraft ved Ringkøbing. Oplevelserne venter bare på jer.

20% rabat på fordelskort købt online til Ringkøbing Fjord Museer. Læs mere om de forskellige typer fordelskort og dine mange fordele på Ringkøbing Fjord Museers hjemmeside www.ringkobingfjordmuseer.dk/fordelskort/  Benyt rabatkoden FOA2024KORT20, hvis du ønsker at købe fordelskort med 20% rabat.

Tilbuddet gælder kun medlemmer i FOA Midt- og Vestjylland med familie

Følgende betingelser er gældende:

● Billetterne og fordelskortene må ikke videresælges

● Koden må kun benyttes af personale/medlemmer etc.

● Rabatkoden er kun gyldig ved online køb

● Rabatkoden vil være gyldig til og med den 30. december 2024

● Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter