Udviklingen på social- og sundhedsområdet siden sidste valg

Brug konkrete fakta fra netop din kommune eller regionen til at stille politikerne til regnskab inden valgene den 21. november. Find dine fakta her.

Valget til kommuner og regioner nærmer sig. Ingen politiker er så let at få i tale som en, der gerne vil genvælges.

Hvad enten du skal deltage i et vælgermøde eller blot støder ind i de lokale kandidater uden for Netto en lørdag formiddag, har fagforeningen gjort det lettere for dig at stille politikerne til regnskab.

Vi har samlet en række fakta om udviklingen på social- og sundhedsområdet i hver af de 18 kommuner i vores område samt for hospitalerne i regionen. Her kan du se, hvad der særligt skiller sig ud, der hvor du er ansat, og hvad du med fordel kan bede politikerne forholde sig til, inden du skal bruge velfærdens stemme og sætte dit kryds.

De enkelte fakta-ark ligger som pdf-fil lige til at printe ud og for eksempel hænge på opslagstavlen på din arbejdsplads.