skilt - stop uligheden
Tirsdag den 26. februar går vi på gaden for at stoppe uligheden og styrke velfærden.

Vi går på gaden for at stoppe uligheden og styrke velfærden - kom og vær med!

Tirsdag den 26. februar går vi på gaden for at sætte fokus på uligheden i Danmark og på behovet for velfærd. Fra kl. 7-9 står vi på stationer i hovedstadsområdet og gør opmærksom på problematikken. Vi håber, du vil være med.

Det går godt for dansk økonomi, men det går ikke godt for alle danskere.

Midt i det økonomiske opsving smuldrer velfærden. De rigeste har fået skattelettelser, imens uddannelser og sociale ydelser er blevet beskåret. Den udvikling truer både væksten, trygheden og velfærden.

Derfor bruger vi morgentimerne den 26. februar på at få politikerne og offentligheden i tale. Jo flere vi er, jo bedre budskab sender vi. Så kom, og vær med.

Du kan enten bare møde op om morgenen, eller du kan kontakte FOA 1, hvis du vil have flere detaljer.

Vi står på stationer i hele hovedstadsområdet

Tirsdag den 26. februar kl. 7 står folk fra FOA og resten af den nye FH-familie klar på Københavns Hovedbanegård, Valby station, Hillerød station, Helsingør station, Høje-Taastrup station og Kongens Nytorvs metrostation. Vi håber, du vil være med til at støtte op og sende et vigtigt signal: Stop uligheden. Styrk velfærden.

FOA kræver i samarbejde med FH et ulighedsstop, investeringer i uddannelse og en styrkelse af sikkerhedsnettet og velfærden, så de gode tider kommer alle til gavn. Det håber vi, du vil være med til.