Forbrugsforeningen

Er du FOA-medlem kan du blive medlem af Forbrugsforeningen af 1886 og få glæde af de fordele, som foreningen tilbyder.

Et medlemskab hvor du sparer penge – mange penge!

Forbrugsforeningen er Danmarks største og ældste indkøbsforening. Siden 1886 har foreningen sat pris på sund fornuft, godt købmandskab og ordentlig service. Forbrugsforeningen er en non-profit organisation. I dag har mere end 248.000 kortholdere fordelt på 180.000 medlemsfamilier dagligt glæde af et medlemskab.

Sådan virker det

Forbrugsforeningen giver medlemmerne mulighed for at købe ind og spare penge. Hver gang foreningens betalingskort benyttes i et af de mere end 4.500 steder, som foreningen samarbejder med, optjenes der bonus - normalt 9 %. Jo mere kortet bruges, desto mere bonus optjener man. Alt i alt optjente Forbrugsforeningens medlemmer ca. kr. 195 mio. i bonus for køb i 2009.

Et medlemskab koster kr. 132,- pr. år, hvilket svarer til kr. 11,- pr. md. Der udsendes månedlige kontoudtog, så du præcis kan følge med i, hvad du har købt for og hvor meget bonus du har optjent. Bonus overføres til din medlemskonto hvert år den 31. december.

Her kan du bruge kortet

Blandt de forretninger, der modtager Forbrugsforeningens betalingskort kan bl.a. nævnes:

En gang om året får alle medlemmer tilsendt Forbrugsforeningens BonusGuide med oplysning om alle de forretninger man kan handle i, og hvor meget bonus man kan opnå i hver enkelt forretning.

Fordele du kan få glæde af ved et medlemskab af Forbrugsforeningen kunne for eksempel være:

Læs mere på Forbrugsforeningens hjemmeside

Indmeldelse

Du kan melde dig ind i Forbrugsforeningen på deres hjemmeside:

www.forbrugsforeningen.dk