Lederarrangement

Er du klar til den næste forandring? Nej, ikke helt, vel?
Reagerer du let med modstand, når der skal ske nye forandringer på arbejdspladsen? Lær at forstå, hvorfor du og dine ansatte stiller sig på bagbenene. Få samtidig effektive genveje til bedre relationer, øget trivsel og større personligt overskud.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999194817
Tid: til
Sted: Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, København Ø
Ledige pladser 55
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Nu kan du møde Johny Gammelgaard og Thomas Mygind, der med deres indlevelsesevne og smittende begejstring fortæller om, hvordan vi kan skabe øget trivsel i en tid med forandringer overalt.

Vores hjerner vil på den ene side gerne gøre tingene smartere, men på den anden side er forandringer også en krævende proces. Johny Gammelgaard er bl.a. neuropædagog og coach. Han har de seneste 10 år beskæftiget sig indgående med hjernen. På sine foredrag for ledere på arbejdspladser rundt i hele landet stiller han skarpt på hjernen og de processer, der sker i hjernen, når vi står over for en forandring.

Kendetegnende for Johny Gammelgaards foredrag er, at det er praktisk orienteret. Han omsætter kompliceret neuroteori til håndgribelig og praktisk indsigt i, hvorfor vi mennesker agerer som vi gør.

Jo bedre, vi forstår hjernen og dens afgørende indflydelse på vores humør, kreativitet, indlæringsevne og sociale relationer, desto bedre kan vi bruge den indsigt til at sætte vores hjerne i spil og få det bedste udbytte.

Thomas Mygind er en af Danmarks mest kendte tv-værter. Han arbejder professionelt med personlig/medarbejderudvikling og dynamisk ledertræning. Med enkle metoder, ukomplicerede strategier og masser af humor giver Thomas Mygind sit personlige bud på, hvordan du som leder lettere tackler en konstant foranderlig verden, og de stadigt stigende krav om, at alle skal yde mere med færre ressourcer og bedre resultater.

En forfriskende, seriøst tankevækkende og særdeles inspirerende oplevelse, som FOA 1 tilbyder dig, som er leder.