Temamøde for seniorer:Finansloven 2019, hvad er skidt og hvad er kanel?

Medlemmer af fagforeningernes Senior, - efterløns – og pensionistklubber i Sønderborg inviteres til møde om seniorers levevilkår

Invitation

Emne:
Finansloven for 2019. Er vi på vej mod et mere trygt og sammenhængende Danmark for ældre?

Dato: 23. januar 2019

Tid: kl. 10.00 – 13.00

Sted: Sønderborg Vandrerhjem, Kærvej 70, 6400 Sønderborg

Indleder: Vi har bedt Benny Engelbrecht, Finansordfører i Folketinget (A) om at hjælpe os med at over/- og gennemskue finanslovens konsekvenser – eller mangel på samme - for de områder, som har størst indflydelse på ældres levevilkår. Benny deltager fra kl. 11.

Tilmelding: Senest 16. januar til Charlotte på mail cs@fagligsenior.dk eller på telefonsvarer 26 11 44 46

Andet: Vi starter med en kop kaffe og slutter med en let frokost. Det er gratis at deltage og alle interesserede er velkommen.

Vi glæder os til at se jer igen

På vegne af Faglige Seniorer Sønderborg, Kommunegruppen

Charlotte Schultz, konsulent

Hvis du er medlem af din fagforenings seniorklub, er du gratis medlem af Faglige Seniorer. Kommunegruppen består af alle, som gerne vil dele erfaringer og få indflydelse på det, der sker i kommunen. Det er uforpligtende at være med i Kommunegruppen, som mødes 4-5 gange om året. Gruppen bestemmer selv temaer og mødedatoer.