Sommerhilsen fra FOA Randers

Nu står sommeren for døren med varme, sol og lyse nætter, og måske også ekstra travlhed.

Vi hører fra rigtig mange af jer, at det i år er ekstra svært at få ferieafløsere, da mange af dem, der plejer at tage en tørn med hen over sommeren, arbejder som podere. I den forbindelse skal I huske at minde jeres ledere om at tage kontakt til FOA jobmatch, måske kan de hjælpe med at finde de nødvendige afløsere.
Og så skal I huske at passe på hinanden på arbejdspladsen og nyde jeres ferie, når det bliver jeres tur.

Ellers betyder de nyeste lempelser i coronarestriktionerne, at vi med hastige skridt er på vej tilbage til noget, der ligner normalen. I FOA Randers betyder det, at alle som udgangspunkt er tilbage i Medlemshuset fra den 2. august.
Hvis den nuværende plan holder, så flytter alle tilbage fra deres hjemmekontorer, så medarbejdere og valgte bliver samlet igen. Det glæder vi os til.

Vi opfordrer fortsat til, at I træffer aftale, inden I møder op i Medlemshuset, så I er sikre på at få fat i den rette sagsbehandler.

Vi ønsker jer alle en rigtig god sommer.