Det er ikke slut endnu

I takt med, at samfundet gradvist åbner, begynder eksperterne at analysere på, hvad vi gjorde, hvem gjorde hvad og hvornår og var det rigtigt eller forkert.
Det er bare alt for tidligt at begynde at gøre boet op, for på FOAs fagområder er der stadig meget langt til ”normale” tilstande.

Jeres hverdag som ansatte på FOAs fagområder vil være påvirket af Covid-19 i lang tid fremover. Nærhed og omsorg er dybt forankerede elementer i næsten alle FOA medlemmers hverdag, og derfor skal I også fortsat være indstillet på en ændret hverdag både i forhold til de borgere, børn og gamle, som I drager omsorg for, men også i forhold til kolleger, og også sårbare kolleger med særlige udfordringer.

Det skal være trygt og sikkert for jer alle at gå på arbejde, og I skal kunne udføre jeres arbejde sikkerheds- og sundhedsmæssigt forsvarligt, også i en tid, hvor alle taler genåbning og nyfundne muligheder for at mødes på kryds og tværs.

I skal huske at bruge jeres tillids- og arbejdsmiljørepræsentanter, så I i fælles kan arbejde for en god og tryg hverdag.

Forbundets Corona-sider kan I finde en masse informationer og inspiration til jeres nye hverdag.