TV: Vi har brug for at høre din stemme fra hverdagen

Hvad skal FOA – sammen med dig – arbejde for de kommende år?

Deltag gerne i FOAs sms-debat!

FOAs forbundsformand Mona Striib har et vigtigt budskab til alle FOAs medlemmer. Hun vil gerne gøre opmærksom på, at der til oktober er FOA-kongres i Odense. Her vil knap 600 medlemmer drøfte, hvad vi i FOA skal arbejde med i fremtiden. På kongressen skal vi se fremad og beslutte, hvad er det vi i hele FOA vil arbejde med de næste 3-4 år.

Mange emner er væsentlige og på kongressen, og vi vil stille skarpt på det allervigtigste. Skal vi gøre det på en god måde, så har vi brug for at lytte til dig og dine kolleger, som er en del af FOA. Vi har brug for at høre din stemme fra hverdagen og for at høre, hvad du oplever på din arbejdsplads? Og hvad du mener, vi skal forandre?

Både i FOA Forbund og her i FOA Nordjylland mener vi, at det er vigtigt at du og dine kolleger deltager i debatten om, hvad vi især skal arbejde for de næste tre år. Dit bidrag kan du give os på følgende vis:

Tilmeld dig FOAs sms-debat

På den måde hjælper du kongressen med at tage afsæt i hverdagen og fortælle, hvad FOA-fællesskabet skal arbejde med.

Skriv en kommentar på Facebook