TV: Vær med, når der stiftes netværk for dig i din kommune

Til september kan du være med til at stifte et nyt netværk i din kommune, og du kan allerede nu tilmelde dig mødet. I netværket kan FOA-medlemmer få indflydelse – både lokalt og centralt. På mødet vil du blive orienteret om dine muligheder for at få indflydelse.

Den aften kan du som FOA-medlem være med til at pege på de tillidsrepræsentanter, som fremadrettet skal repræsentere dig i FOA Nordjyllands repræsentantskab. De kommunenetværk som stiftes til september, vil træde i kraft 1. januar 2019. Du kan være med i netværket, hvis du bor eller arbejder i kommunen.

Valg til den lokale netværksledelse i kommunenetværket
På det stiftende møde skal der vælges netværksledelse for hvert kommunenetværk, og derudover skal der vælges lokale repræsentanter til FOA Nordjyllands repræsentantskab.

Alle typer af tillidsvalgte kan vælges til netværksledelsen og tillidsrepræsentanter, som kan du vælges til repræsentantskabet i FOA Nordjylland. Et kommunenetværk er tænkt som et nærværende og handlekraftigt netværk som kan øve indflydelse tage initiativer til lokale aktiviteter.

Der stiftes kommunenetværk i følgende kommuner:

Kommunenetværk – Vesthimmerland

Kommunenetværk – Rebild