Bogen Madglæde

Bogen MADGLÆDE kan købes i afdelingen for en pris á kr. 125,00 pr. stk. Ved køb gennem Forbundet koster det kr. 75,00 for porto.

MADGLÆDE er til dig, der er dagplejer og ønsker inspiration til velsmagende og sund mad, du kan lave til daglig, til børnene, til dig selv og din familie. Du kan også bruge bogen som en god anledning til at tage ungerne mere med i køkkenet, som guide til en mere sammenhængende husholdning eller som vejledning til årstidernes råvarer, tilsmagning og andre køkkenkunster.

Bogens 60 opskrifter på morgenmad, kold og varm frokost, mellemmåltider, syltevarer, drikke og bagværk er alle udviklet specielt til din hverdag i dagplejen – i et samarbejde med dagplejere, der har ønsket, vejledt, testet, smagt og vurderet.

Ud over opskrifterne vil du finde gode råd om sund kost til små børn, overvejelser om mad og pædagogik og en række praktiske råd, som vi er sikre på, vil give dig og børnene mere valuta for den tid, I bruger i køkkenet.

Vi håber, du får glæde af det hele – god fornøjelse og velbekomme!