FOA og coronavirus

Kære Medlem

Vi følger naturligvis Statsministeriets anbefalinger i forhold til minimering af smitterisikoen med coronavirus. Det er en ganske alvorlig situation, hvor vi må stå sammen for at hjælpe hinanden godt gennem perioden, hvor store dele af det offentlige Danmark er lukket helt ned.

Det betyder at vi indtil vi oplever normale forhold igen har iværksat nogle tiltag for at begrænse risikoen for hurtig smittespredning.

Vi beder jer kontakte os telefonisk eller på mail og undgå at møde personligt op i afdelingen.

Vi har aflyst alle mødeaktiviteter, kurser og arrangementer. Det gælder også afdelingens Generalforsamling.

Vi arbejder med et nødberedskab i afdelingen, det betyder at vi ikke er så mange medarbejdere fysisk til stede på samme tid. Vi arbejder hjemmefra, når vi ikke er til stede i afdelingen. Vi vil naturligvis stadig være til rådighed for at besvare jeres spørgsmål og støtte jer i forhold til de problemstillinger der opstår.

Der bliver løbende opdateret råd og regler om hvordan man skal forholde sig på vores hjemmeside www.foa.dk

Arbejdsgiverne arbejder også med nødberedskabsplaner på de livsvigtige områder for at få alle bedst muligt gennem denne ekstreme periode.

Det er vigtigt at vi står sammen, vi skylder en stor tak til alle jer som arbejder i sundhedsområdet, I udfører en vigtig indsats for at begrænse omfanget af Corona virus.

Vi kan kontaktes på tlf. 4697 1750 eller mail guldborgsund@foa.dk

I akut opståede situationer kan undertegnede kontaktes på tlf. 2027 30 35