TOPMØDE mellem V og S

Som medlem har du nu en enestående chance for at stille spørgsmål til de to Borgmesterkandidater fra henholdsvis Venstre og Socialdemokratiet

FOA Frederikshavn byder velkommentil et brag af et topmøde, når nuværende Borgmester Birgit Hansen og Venstres topkandidat til borgmesterposten, Jytte Høyrup, tørner sammen og kommer med hver deres bud på relevante spørgsmål, fra FOA’s medlemmer.

Som medlem har du her en enestående chance for at stille spørgsmål til de to toppolitikere. Du kan sende dit spørgsmål på mail til afdelingsnæstformand Jette Abildgaard via jeab@foa.dk senest d. 5. oktober. Hver politiker får efterfølgende spørgsmålene tilsendt (uden afsendernavn), så de kan være velforberedte til TOPMØDET.

FOA Frederikshavn er vært ved kaffe, the og kage.

Tid og sted:
Mandag d. 9. oktober kl. 19.00 i Møllehuset, Skovalléen 45, 9900 Frederikshavn

Find arrangementet i aktivitetskalenderen og tilmeld dig via linket her

Velkommen til et brag af et topmøde, når nuværende Borgmester Birgit Hansen og Venstres topkandidat til borgmesterposten, Jytte Høyrup, tørner sammen og kommer med hver deres bud på relevante spørgsmål, fra FOA’s medlemmer.