Pædagogisk Klub: Jan Hellesøe SHOW

Pædagogisk Klub invitere til en forrygende aften med spisning samt den berømte og berygtede manipulator Jan Hellesøe

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Scandic The Reef
Tordenskjoldsgade 14
9900 Frederikshavn
Målgruppe: Medlemmer af pædagogisk klub (ledsager kan tilkøbes)
Pris: Gratis

Dette arrangement kræver medlemskab af Pædagogisk Klub

Nu kan du komme til et spændende SHOW inkl. spisning med Jan Hellesøe.

SHOW MED JAN HELLESØE INKL. SPISNING

TORSDAG DEN 23. MARTS 2023 KL. 17:30

Der er ankomst og indtjekning i restauranten kl. 17.30.

Der serveres en varm ret inkl. en genstand (øl, vand eller vin) i Calypso kl. 18.00. Efter maden skal vi være klar i lokale til showstart kl. 19.00. Der vil være kaffe/te samt lidt sødt til ganen, som man kan tage med ind til forestillingen. Der vil også være mulighed for at købe ekstra øl/vand/vin, hvis det ønskes.

Pris
Arrangementet er gratis for medlemmer af Pædagogisk Klub. Ønsker du at invitere én eller flere ledsagere med, er der mulighed for det. Ledsagerprisen er kr. 350,- pr. person inkl. SHOW og spisning.

Bemærk dog, at ledsagere IKKE kan tilmeldes online. Ønsker du at tilmelde ledsager kan du kontakte FOA Frederikshavn på tlf. 46971170. Prisen for ledsager(e) betales enten kontakt i FOA afdelingen eller via MobilePay.

​Link til tilmelding
(bemærk, når du tilmelder en ledsager, så får du først mulighed for dette, når du har klikket dig videre to gange i tilmeldingsprocessen):

Har du problemer med linket, kan du også ringe på telefon 46971170.