Læs op Udskriv Torsdag den 30.04.2026 Deltag i FOA Århus 1.maj i morgen fra kl. 9.30! Der er en lækker brunch, varme hveder, kolde drikkevarer, taler, fællessang, musik, hygge og en rigtig brandbil i den solbeskinnede gård, når FOA Århus fejrer 1.maj for medlemmer og deres familier. Del på Facebook Del på X Send som mail Af: Anders Schou-Hedegaard I morgen er det 1.maj – Arbejdernes internationale fest- og kampdag. Det er også store bededag – den fælles fridag, som regeringen afskaffede, og som FOA Århus og mange andre i fagbevægelsen kræver genindført. Fagforeningen markerer dagen fra klokken 9.30 til 13 i fagforeningens lokaler, Christian X’s Vej 56-58 i Viby og i den solbeskinnede gård, hvor børn og barnlige sjæle kan opleve en vaskeægte brandbil. Der er god mad, god stemning, kolde drikkevarer og naturligvis varme hveder. Kom og vær med! Og se program for FOA Århus 1.maj her Se øvrige nyheder