Tag med FOA Århus til 1. maj

FOA Århus holder først 1.maj i fagforeningens lokaler og deltager senere i stort fællesarrangement på den nye havneplads i Århus.

1. maj er arbejderbevægelsens internationale kamp- og festdag, og FOA Århus fejrer dagen allerede fra kl. 8.00 i FOA Århus lokaler på Christians X’s Vej 56-58 i Viby.

Her kan fagforeningens medlemmer med familier mødes til morgenmad og fællessang, og der er også øl, sodavand og pølser ved arrangementet. Talere er borgmester Jacob Bundsgaard og afdelingsformand Inge Jensen Pedersen.

Senere er der fælles bustransport fra FOA Århus til Rådhuspladsen, hvor LO Århus og FTF Region Midtjyllands fælles 1. maj-demonstration samles.  Klokken 12 bevæger optoget sig fra Rådhuspladsen til Havnepladsen mellem Dokk1 og Navitas, og her vil der være flere taler samt musik, boder og meget andet.

Hent og print en plakat, der opreklamerer LO Århus og FTF Region Midtjyllands fælles 1. maj-arrangement her:
A3 plakat
A4 plakat