Har du brug for hjælp til de digitale krav der bliver stillet når du er ledig, så…

... kom til FOAs a-kasse/AOFs inspirationsdag for ledige medlemmer. Vil du have hjælp til at skrive en super ansøgning og/eller har du fx brug for hjælp til Joblog og de krav der bliver stillet til dig på Jobnet, så kom til inspirationsdag i FOA Nordsjælland.

Et godt tilbud til dig
FOA vil gerne hjælpe dig videre mod dit næste job. Vi har derfor, i samarbejde med AOF Nordsjælland, sammensat et undervisningstilbud, som bl.a. kan hjælpe dig i forhold til din jobsøgning.

Inspirationsdag med FOA & AOF
Hvis du gerne vil høre mere om dette tilbud, så kom til en inspirationsdag mandag den 5. eller tirsdag den 6. september kl. 9:00.

Her vil du have mulighed for at få indblik i, hvad vi vil arbejde med på kurset. På kurserne vil vi bl.a. se på hvordan du kan bruge job-log, hvordan du kan uploade dit CV digitalt og hvordan du kan skrive gode og målrettede ansøgninger. På kurserne har du også mulighed for at arbejde med præcis de ting du gerne vil blive bedre til.

Du får tilbudt en individuel screening, der viser om du kunne have gavn af et undervisningsforløb i læsning og skrivning med fokus på jobsøgning. Screeningen er personlig – det betyder, at du får tilbagemeldingen på resultatet. Du får tilbagemeldingen samme dag, og får også tilbudt og præsenteret et kursusforløb, der kunne være relevant for dig.

Så mød op!

Til inspirationsdage den 5. eller 6. september 2016. Inspirationsdagene foregår i Hillerød hos FOA på Frederiksværksgade 10, 3400 Hillerød. Du kan frit vælge hvilken dag du vil deltage, indholdet er det samme.

Tilmelding kan ske på telefon til din FOA-afdeling, og du kan tilmelde dig frem til den 4. september 2016 på tlf. 46 97 33 68.

Program for inspirationsdagen

9.00  - 9.15 Velkomst og morgenkaffe

9.15 - 11.00 Jobsøgning og FOA job

11.00 - 11.30 Frokostpause – medbring selv din frokost

11.30 - 12.15 Læse-screening

12.15 - 13.15 Individuel tilbagemelding på screeningen og arbejde med jobsøgning

13.15 - 13.45 Præsentation af kursusforløb i FVU-dansk med fokus på jobsøgning

13.45 - Farvel og tak for i dag

Vi glæder os til at byde dig velkommen og tage godt imod dig.

Mange venlige hilsner

FOA og AOF Nordsjælland