Medlemmer - FOA Nordsjælland

Kære nye og kommende medlem af FOA Nordsjælland!

Som en moderne fagforening ønsker FOA Nordsjælland at tilbyde dig hurtig og professionel hjælp, når du henvender dig med et forslag eller et problem.

FOA Nordsjælland er til for dig, når du har brug for os. Vi har en tæt og løbende kontakt med vore tillidsvalgte på arbejdspladserne, der tager sig af mange faglige og arbejdsmiljømæssige problemer og du kan med fordel ofte bruge FOAs tillids- og arbejdsmiljørepræsentanter til at løse dit problem med det samme. De er tættere på dig. Har du ikke en tillids- eller arbejdsmiljørepræsentant er du velkommen til at kontakte afdelingen

Hvis du ønsker hjælp fra FOA Nordsjælland til en sag, anbefaler vi dig at aftale et tidspunkt til et personligt møde i afdelingen. Så har vi bedre mulighed for at yde dig den service, du har brug for.

FOA Nordsjælland har mange forskellige tilbud til sine medlemmer. Lige fra muligheden for at deltage i gratis kurser, få et løntjek, til at deltage i generalforsamlinger og møder og få direkte indflydelse på din egen arbejdssituation.

Så meld dig ind og prøv os bare af. Både fordi du kan få brug for hjælp, eller fordi du bare gerne vil lære os bedre at kende.

Lene Lindberg
Afdelingsformand