Min indbakke

Her kan du bl.a. se dine udbetalingsmeddelelser. Du bliver bedt om at logge dig ind med dit NemID.


Min indbakke 


På efterløn og på halvårserklæring?
Næste gang du skal indsende din ½-årserklæring er fra den 28. april 2017 for perioden 24. oktober 2016 til 23. april 2017. Har vi dine kontaktdata, får du en påmindelse pr. mail eller sms.


Digital post
Vi begynder snart at sende endnu flere breve digitalt. Når du logger dig ind fra sidst på dagen onsdag den 3. maj vil du blive mødt af en informationstekst omkring den digitale postkasse. Her bliver du også bedt om at vælge, hvordan du vil have besked om, at der er post til dig. Du kan vælge mellem at få besked pr. mail, sms eller begge dele.

Fra du læser vores tekst går der 4 uger, før du evt. modtager det første brev - såfremt vi selvfølgelig har anledning til at skrive til dig. Indtil de 4 uger er gået, får du fortsat almindelige breve. Da vi ikke digitaliserer alle vores breve på en gang, vil du i en længere periode både modtage digitale breve og almindelig brevpost.

 

Har du problemer med at se din post i indbakken?
Så kan årsagen være, at du ikke har tilladt pop-op-vinduer fra vores hjemmeside.

Vejledning i at tillade pop-op-vinduer


Brug for hjælp?

Du er dog altid velkommen til at kontakte os:

Mandag-torsdag: 09.00-15.00 Fredag: 09.00-12.00
Telefon: 46 97 25 91

Mandag-fredag: 16.00 - 20.00
Telefon: 46 97 10 10