TV: Folkeklubben spillede op for FOA Århus-medlemmer

Der var god musik, masser af hygge, dans og faglig snak, da FOA Århus fredag d. 20 februar inviterede medlemmerne til OK15 fest i Stakladen i Århus.

De omkring 250 festdeltagere ankom omkring kl. 18.00, og allerede her var der forventninger om en god aften.

Formand Kirsten Normann Andersen bød velkommen og talte om overenskomstforhandlinger, og hun lagde i sin tale ikke skjul på, at der gerne snart må ske forandringer for de mange FOA-medlemmer.

- På næste fredag samles FOA´s kompetente til et såkaldt strategimøde, og det forventes at vi her, kan præsenteres for et egentligt udkast til et færdigt resultat. Men indtil videre vil det i det mindste være opreklameret at kalde festen for en lønfest. Og sådan vil den næste overenskomstforhandling sandsynligvis også forløbe, indtil de ansatte i den offentlige sektor har fået nok, sagde Kirsten Normann Andersen.

Ingen fest uden mad og drikke, og derfor bød FOA Århus på lækker gourmet pizza samt øl eller vin, og der blev snakket og hygget rundt om ved bordene indtil bandet Folkeklubben spillede op til en fest, der varede frem til 22.30.

Hør Kirsten Normann Andersens festtale