TV: Jubilæumsfest 2014

Der var god mad, god stemning og masser af hygge, da FOA Århus igen i år fejrede de mange medlemmer med 25, 40 og 50 års jubilæum på Centralværkstedet i Århus.

De mange gæster ankom fra 17.30 og der var glæde og god stemning, da FOA Århus tirsdag d. 24. september afholdt årets jubilæumsfest for for 25, 40 og 50 års jubilarerne i FOA.

Jubilarerne fik ved ankomsten en Georg Jensen skål i gave. I alt var der inviteret 69 25 års jubilarer, 55 40 års jubilarer og endelig kunne hele tre medlemmer fejre deres 50 års medlemskab.

Jubilarerne fik en tre-retters menu med god vin, kaffe og kage. Til forret var der bagt lyssejfilet med muslingeveloté og røget ratatouille. Hovedretten bestod af dansk langtidsstegt kalvefilet serveret med ristede kantareller, syltede kartoffeltern og sensommergrønt, mens desserten bestod af chokoladefondant med hvid chokolade is og bærkompot.

Til underholdning var der levende musik ved Trio de Luxe, og så fik selskabet en halv times sjov og gøgl ved De Splittergale.

Til sidst var der kaffe og kage, og kl. 2130 var det tid til at sige farvel.